sobota, 9 lutego 2013

Kasiulkowa Koplania Talentów :)

Pewnego pięknego dnia na mojej skrzynce mailowej pojawiła się zaskakująca wiadomość. Otóż Kasia, która prowadzi bloga Kasiulkowe prace szydełkowe  zaprosiła moją skromną osobę do udziału w ankiecie "Kopalnia talentów", promującej blogi, które jeszcze nie są zbyt popularne.
Nawet nie macie pojęcia jak się ucieszyłam! Po pierwsze, bo komuś spodobały się moje rękodzieła, a po drugie, że są jeszcze tacy ludzie, którzy tak po prostu, z dobrego serca i nie oczekując niczego w zamian - pomagają innym.
Kasia kiedyś tak jak ja zaczynała swoją blogową działalność, a teraz kiedy już zaszła tak daleko i zdobyła - godną pozazdroszczenia popularność - chce ułatwić innym rozpowszechnienie ich prac. Jak dla mnie to niesamowite, a Kasia jest wspaniałą osobą.

Nie minęła godzina od ukazania się posta o mnie na blogu Kasi, a na moim blogu i stronie na Facebooku zaczęły pojawiać się komentarze :D:D:D

Nie posiadam się z radości! I bardzo bardzo bardzo jestem wdzięczna Kasi za tę akcję promocyjną organizowaną przez Nią z własnej inicjatywy. To niebywałe!

http://kasiulkoweprace.blogspot.com/2013/02/kopalnia-talentow-ignis.html

5 komentarzy:

  1. Kasia faktycznie ma 1000 pomysłów na minutę- na szczęście wszystkie trafione!!!
    Proszę tylko o zlikwidowanie identyfikatora przy komentarzach bo to skutecznie zniechęca wszystkich do pisania czegokolwiek!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. Zlikwidowane. Rzeczywiście było to zniechęcające, ale nie miałam świadomości, że to mam włączone. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dla takich osób jak Ty warto to robić :)
    Bardzo dziękuję za wszystkie słowa uznania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysłowe prace, najbardziej spodobały mi się drewniane świeczniki!!!

    OdpowiedzUsuń