piątek, 12 sierpnia 2011

Poznajmy się

Mam na imię Agnieszka, lat 29, zamężna.
Z wykształcenia architekt, z zawodu urbanista - obecnie nieczynny zawodowo, bo wypoczywający w domu w oczekiwaniu na maluszka, który za jakiś czas pojawi się na świecie, z zamiłowania hmm. no właśnie..jak mam siebie zdefiniować? Chyba jednym słowem nie potrafię, przynajmniej na razie.


Kocham tworzyć, a swoje kreacje nazywam szeroko pojętą sztuką użytkową - szeroko pojętą lub jak kto woli mydło i powidło. Ale co ja poradzę - taki mój wachlarz zainteresowań, próbuję i szukam...to moja pasja - miłość do rzeczy małych, które dają wielką radość...

Zaczęłam od tworzenia biżuterii o czym rozpisałam się szerzej na blogu. Z czasem moje rękodzieło ewoluowało do coraz to bardziej ambitnych form, a wiele z nich było potrzebą chwili, były też takie tworzone pod wpływem impulsu i te bardziej przemyślane. Jedne dla siebie, inne na zamówienie, ale były też takie, które nie znalazły swoich odbiorców, więc pozostałam wierna im ja.

Co jeszcze o mnie..
Lubię wiosnę, wieczorne spacery, dobre filmy i dobre jedzenie, robić zakupy, sprawiać bliskim radość.
Nie lubię hipokryzji, mrozu, niekorzystnego biorytmu i złych wiadomości.

Jaka jestem...
punktualna, zorganizowana, uparta jak osioł, niecierpliwa, niezdecydowana, ambitna, z poczuciem humoru, z deficytem pewności siebie.

Chciałabym mieszkać w Austrii, zakochałam się w tym kraju..Tyrol..Wiedeń...Innsbruck..ukwiecone balkony...wspaniałe krajobrazy..przepyszne jedzenie..mmm







Tyle o mnie, resztę przedstawiam na blogu.


Miło mi Cię poznać, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz